„Facebook“ padavė į teismą sukčius, kurie apgaule priverčia vartotojus spausti „Patinka“
Interneto Gidas
Pirmadienis, 30 Sausis 2012 00:56

Socialinis tinklas „Facebook“ imasi priemonių prieš jame veikiančius sukčius, kurie apgaudami vartotojus priverčia juos paspausti „Patinka“, todėl patys to nežinodami jie tampa reklamuojamų svetainių ar profilių gerbėjais. Maža to, taip gali būti renkama jų asmeninė informacija, o apgavystė plinta toliau.



Ketvirtadienį „Facebook“ ir Vašingtono valstijos prokurorai padavė į teismą kompaniją „Adscend Media“, kuri pasinaudodama tokia schema per mėnesį galėjo užsidirbti apie 1,2 mln. dolerių, skelbia „Reuters“.

Ieškinyje nurodoma, kad kompanija rinko pinigus iš savo klientų už kiekvieną naujai atvestą „Facebook“ gerbėją.

„Adscend Media“ kaltinama vartotojų klaidinimu, apgaulinga ir nesąžininga komercine veikla elektroninėje erdvėje.

Kaip veikia sistema

Paprastai „Facebook“ gerbėjų „medžiotojai“ sukuria specialų puslapį, kuriame neva skelbiama sensacinga informacija, tačiau tam, kad ją pamatytų, žmogus turi paspausti „Patinka“ mygtuką ir atlikti kelias užduotis, kurios esą „atrakins“ paslėptą turinį. Tačiau iš tiesų žmonės patys to nežinodami tampa dar kelių puslapių ar prekės ženklų gerbėjais.

Kol vartotojas ieško skandalingos informacijos (tarkime, žadėto vaizdo įrašo, kuris buvo tiesiog išgalvotas), profilyje paskelbiama žinutė, kad jis tai jau pamatė ir rekomenduoja draugams.

Šaltinis: 

 

 


Susijusios naujienos:

  • Kas yra daiktų internetas? (2023-10-16)

    Nesunku pastebėti, kad internetas šiandien mums suteikia itin daug įvairių galimybių: būtent dėl jo, galime bendrauti su žmonėmis iš viso pasaulio, taip pat galime ir žiūrėti filmus, klausytis muzikos, apsipirkti, surasti mums reikiamą informaciją ir t.t. Tačiau net ir tai – dar ne viskas: o, ar esate girdėję apie daiktų internetą?

  • Kaip kurti logotipus? (2021-12-03)

    Logotipas yra vizualus kiekvieno verslo veidas. Tai visur – reklamoje, socialiniuose tinkluose, pakuotėse, elektroninėse parduotuvėse ir kitose komunikacijos formose. Dažniausiai logotipas yra įsimintiniausia vizualinė prekės ženklo detalė.

  • Perkame lauko šviestuvą internetu - kas svarbu? (2020-03-24)

    Šiuolaikinė rinka mirgėte mirga nuo pačių įvairiausių prekių pasiūlymų. Ne išimtis ir šviestuvai. Visgi tai nėra toks paprastas prietaisas kaip gali pasirodyti - tinkamai pritaikytas šviestuvas yra ne tik komfortą užtikrinantis praktiškas įrenginys, bet ir puikus aplinkos jaukumo elementas. Šiandien pačių įvairiausių įrenginių galima įsigyti ir internetinėje erdvėje. Ieškote joje lauko šviestuvo? Į ką turėtume atkreipti didžiausią dėmesį?

  • Draudimo skaičiuoklė internete - kad rastumėte geriausią pasiūlymą (2019-10-17)

    Renkatės naują automobilį, bet nežinote į ką atkreipti dėmesį, kad už jį nepermokėtumėte? Štai keletas patarimų kaip išvengti didesnių draudimo išlaidų įsigyjant transporto priemonę.

  • Pigiausias internetas Kaune: kaip tokį atrasti? (2017-06-14)

    Ar galite įsivaizduoti savo gyvenimą be interneto, kuris lydi mus kiekviename žingsnyje. Turbūt sunkiai, kadangi internetas yra ne tik pramogos, tačiau ir darbo priemonė. Juolab, įprastus darbus jis mums padeda atlikti kur kas geriau, o šiuolaikiniame pasaulyje labai svarbus laiko taupymo aspektas. Visgi, šiuo metu interneto paslaugas teikia tiek daug tiekėjų, kad gali būti sunku pasirinkti, kuris variantas Jums tinka labiausiai. Pigiausias internetas Kaune nebūtinai yra blogiausias kaip kartais priimta manyti. Pigumas taip pat gali reikšti kokybę, tik reikia mokėti ieškoti ir atradus priimti pasiūlymą.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Naudingos nuorodos

ManoIT.lt









Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed