Mobilus socialinis tinklas Eskimi pasiekė 5 milijonų klientų skaičių. 2011 metų sausio mėnesį Eskimi turėjo apie 200’000 klientų. Augimo tempai didėja ir šiandien Eskimi auga daugiau nei 30’000 naujų klientų per dieną.
“Išlaikėme savo koncentraciją besivystančiose rinkose, pradėjome augti keliose naujose rinkose, sustiprinome produktą – šie veiksmai ir buvo pagrindinės tolimesnio augimo priežastys”,- pristatė augimo rezultatus Vytautas Paukštys, Eskimi vadovas.
Eskimi pagrindinės rinkos išliko Afrikos ir Azijos šalys. Pirmuosius 6 mėnesius Eskimi labiausiai augo Nigerijos, Ganos, Indonezijos, Vietnamo rinkose. “Paskutiniu metu išplėtėme rinkų geografiją, daugiau nei milijoną klientų turime iš Indijos, Tailando, Kenijos, Pietų Afrikos, Tanzanijos, Namibijos rinkų”,- pasakojo Vytautas Paukštys.
Unikali auditorija reklamuotojams
Afrikoje ir Azijoje mobilusis telefonas yra pirminis interneto naršymo įrankis, todėl ten Eskimi naudojasi masinė auditorija. Europoje Eskimi klientai yra unikali auditorija, kuri nesinaudoja tradiciniu, o tik mobiliu internetu. “Tai gana įdomi auditorija reklamuotojams, kadangi jie negali jos pasiekti per tradicinę skaitmeninę žiniasklaidą. Taip pat galime išskirti itin tikslines auditorijas pagal miestą, lytį, mobilų operatorių”.
Mobilieji pinigai besivystančiose rinkose
Didžiausią sėkmę Eskimi sieja su mobiliųjų pinigų augimu Afrikoje ir Azijoje. “Didžiausia Afrikos rinka Nigerija seka Kenijos pėdomis ir praėjusiais metais išdavė 11 mobilių pinigų licencijų. Tai galimybė klientams, net neturintiems banko sąskaitos, atlikti mokėjimus mobiliu internetu. Išaugus mobilių mokėjimų rinkai, mobile žiniasklaida bus pagrindinis bendravimo kanalas su klientais”,- pasakoja planus Vytautas Paukštys. Kenijoje itin populiarios mobiliųjų pinigų paslaugos “m-pesa” transakcijos sudaro net 15% nuo viso šalies BVP.
Pranešimas žiniasklaidai |