Kompanija „Apple“ ketvirtadienį pristatė būdus, kaip ji ruošiasi daryti perversmą edukacinėse srityse, taip atverdama kelią į naują rinką savo vienam populiariausių produktų - planšetiniui kompiuteriui „iPad“.
„Švietimas yra „Apple“ DNR, o mūsų „iPad“ gali būti labiausiai jaudinantis produktas mokslo srityje“, - teigė „Apple“ viceprezidentas Philip Schiller.
Niujorke surengtoje spaudos konferencijoje, kompanija pristatė tris naujus produktus, kuriais bus siekiama moksleiviams bei mokytojams palengvinti darbą su plašetiniu kompiuteriu „iPad“: lengviau rašyti, skaityti bei bendrauti tarpusavyje.
Pirmasis pristatytas produktas, pavadinimu „iBooks Author“, leis kiekvienam besinaudojančiam „iPad“ sukurti nuosavą tekstinę knygą. Ties, ji bus virtuali.
Kaip praneša keli tinklaraščiai, plačiai aprašę renginio įvykius, pristatant šią naują paslaugą „Apple“ darbuotojas tekstinę knygą sukūrė per beveik penkias minutes.
Antrąjį pristatytą produktą verčiau reikėtų vadinti programinės įrangos atnaujinimu. Populiariosios „Apple“ programos „iTunes“ papildinys „iTunes U“ leis mokytojams kurti mokymo programas bei bendrauti su savo mokiniais tiesiog per „iPad“.
„Universitetų ir kitų mokslo įstaigų pedagogai, pasinaudodami „iTunes U“, galės jau nuo šiandienos lengvai kurti mokymo programas garso, vaizdo arba tekstiniu formatu, o jų mokiniai - nemokamai mokintis“, - rašoma oficialioje „Apple“ svetainėje.
Paskutinis, tačiau bene svarbiausias pristatytas produktas - nemokama programa „iBooks 2“. Virtualioje knygų parduotuvėje „iBooks 2“ kompanija siūlys įvairiausių knygų mokymo įstaigoms.
Kaip praneša portalas fortune.com, „Apple“ teigia, jog yra sudariusi partnerystę su keliomis didžiosiomis knygų leidybos kompanijomis, kurios gamins elektronines knygas virtualiai parduotuvei.
Elektroninių knygų-vadovėlių pristatyme „Apple“ darbuotojas Roger Rosner rodė, kaip patogiai moksleiviai nuo šiol galės tyrinėti įvairias mokslo šakas. Jie galės ne tik priartinti reikiamos ląstelės nuotraukas ar perpjauti virtualią varlę, bet ir pasižymėti reikiamą informaciją ar užsirašyti pastabą pačiame vadovėlio lape.
„Nemanau, kad šiuo metu yra geresnių skaitmeninių vadovėlių sprendimo būdu, nei siūlome mes“, - teigė Roger Rosner.
Taigi, apibendrinus visas renginyje pristatytas naujoves galima teigti, jog kompanija „Apple“ bando žengti labai didelį žingsnį link revoliucijos edukacinėje srityje.
Šaltinis: 
|