„Dell“ stebina nešiojamų kompiuterių tendencijomis
Kompiuterių pasaulis
Antradienis, 09 Rugpjūtis 2016 15:35

Garsioji amerikiečių informacinių technologijų korporacija „Dell“ neseniai pristatė naują nešiojamų kompiuterių liniją. Naujieji „Inspiron“ kompiuteriai „2-in-1“ pasižymi unikalumu ir produktyvumu. Šie įrenginiai puikiai tiks verslo atstovams, studentams, ar šeimos nariams. Kompiuteriai, skirti tiek darbui, tiek ir kasdieniam naudojimui patenkins visų poreikius.

„Dell“ pristatytoje „Inspiron“ kompiuterių linijoje taip pat pademonstruotas ir vienas pirmųjų nešiojamų kompiuterių — transformerių. Visa paslaptis tame, kad šis nešiojamas kompiuteris gali tarnauti ir kaip išmanusis planšetinis įrenginys.

„Inspiron“ kompiuterių funkcionalumas

Naujieji „Dell“ kompiuteriai naudotoją gali patraukti savo funkcijų gausa ir naujomis dizaino tendencijomis. Nešiojamieji kompiuteriai dar plonesni, turintys geresnį matomumo kampą ir aiškesnį „Full HD“ ekraną. Kompiuterio korpuso linijos stilingos ir aptakios. Naujos linijos kompiuteriai pasižymi nedideliu svoriu ir kompatišku dydžiu, todėl puikiai tinka kelionėms, darbo komandiruotėms. Darbo našumą pagerina prailgintas baterijos darbo laikas ir talpesni duomenų diskai.

„Dell Inspiron“ linija taip pat turi ir infraraudonųjų spindulių kameras. Didelę spartą ir kokybišką įrenginio darbą garantuoja įdiegti šeštos kartos „Intel CoreTM“ procesoriai. Taigi, kompiuteriai tiks tiek namų, tiek ir biuro aplinkai. Dėl galingo procesoriaus bus galima apdoroti didelį kiekį duomenų, juos tinkamai paruošti ir saugoti. Turiningam laisvalaikiui puikiai pasitarnaus „Full HD“ ekranas su plačiu matymo kampu ir klaviatūrą su LED apšvietimu. Galėsite mėgautis aukščiausios kokybės filmais, nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Naujas bevielio ryšio standartas „802.11ac“ leis pasimėgauti didesne interneto sparta tiek namuose, tiek ir kelionių metu. Patogus, kompaktiškas ir svarbiausia, funkcionalus!

 


Susijusios naujienos:

  • Kompiuteris: nauda ar žala vaiko vystymuisi? (2016-09-02)

    Šiais laikais tikriausiai vargu ar rasime šeimą, kurioje nėra kompiuterio. Be jo, kaip ir be telefono neįsivaizduojame ne dienos. Net ir vaikai, vietoj to, kad vasaros metu bėgiotu lauke, žaistų žaidimus su kiemo draugais ar statytų smėlio pilis, renkasi savo laisvalaikį praleisti prie kompiuterio, ne tik žaidžiant kompiuterinius žaidimus, bet ir naršant įvairiuose internetiniuose portaluose.

  • Tryliktą kartą skelbiamas geriausias Lietuvos IT sistemų administratorius (2015-08-03)

    Lietuvos IT sistemų administratorių konkursą, kuriame dalyvavo 120 „adminų“ iš visos šalies, nugalėjo Aleksandr Stankevič. Visas „SysadminDay LT“ konkurso užduotis įveikė 22 dalyviai.

    Liepos 31 d. minint pasaulinę IT sistemų administratorių dieną tryliktą kartą apdovanojami ir geriausi Lietuvos „adminai“. Jie paaiškėjo po vakar visą dieną vykusio konkurso, kurio užduotis parengė IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ „adminų“ komanda. Įvairių specializacijų IT sistemų administratoriai varžėsi, kas greičiau atrakins vartus, iššifruos standartus ir  kodus, skambino „ufonautui“, siuntė laiškus, o atsakymų laukė brukalų paskyroje.

  • Gabiausieji programuotojai pasirinko studijas KTU (2015-07-22)

    Gabiausieji programuotojai mokosi Kauno technologijos universitete (KTU). Tai paaiškėjo ketvirtadienį paskelbtus bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pirmojo etapo kvietimo rezultatus. KTU studijų programa Programų sistemos pritraukė daugiausiai valstybės finansuojamų studijų vietų. Iš viso nuo rugsėjo programavimą KTU kviečiami studijuoti 237 pirmakursiai. Iš jų – net 200 nemokamai.

  • Lietuviai dažniau spaudžia ant video reklamos (2015-06-05)

    Lietuviai ant reklamos prieš video (preroll) spaudžia pusantro karto dažniau nei ant sklandančios reklamos (brandmark), kuri yra antras daugiausiai internautų veiksmų sulaukiantis formatas. Tai atskleidžia naujausia „gemiusAdMonitor“ ataskaita „Most popular display ads Q3 - Q4 2014“. Ataskaitoje analizuojami dvylikoje Europos šalių (Bulgarija, Čekija, Estija, Kroatija, Lietuva, Latvija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija) 2014 m. antroje pusėje vykusių reklamos kampanijų rezultatai. Analizė remiasi parodymų ir paspaudimų santykio rodikliu (CTR).

  • Lietuviškų „eSTAR“ planšečių populiarumas Europoje augo keturis kartus (2015-05-21)

    Per praėjusius metus lietuviškas išmaniųjų įrenginių prekės ženklas „eSTAR“ pateisino metų pradžioje keltus plėtros lūkesčius – „eSTAR“ pardavimų apimtys išaugo beveik 39 proc. lyginant su 2013-aisiais. Paspirtį augimui suteikė didėjusi lietuviškų planšetinių kompiuterių paklausa Europos rinkose – čia jų pernai parduota 4 kartus daugiau nei 2013 m.

    „2014-uosius pasitikome atnaujinę „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių logotipą ir visus metus plėtėme šio lietuviško prekės ženklo tarptautinį žinomumą. Taikėme drąsesnę rinkodarą ir kainodarą, aktyviai dalyvavome pasaulinėse parodose. Didėjančius pardavimus taip pat lėmė nauji išmaniųjų įrenginių modeliai“, - pasakoja „eSTAR“ produktų grupės vadovas Artūras Byčius.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed