Gabiausieji programuotojai pasirinko studijas KTU
Kompiuterių pasaulis
Trečiadienis, 22 Liepa 2015 13:34

Gabiausieji programuotojai mokosi Kauno technologijos universitete (KTU). Tai paaiškėjo ketvirtadienį paskelbtus bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pirmojo etapo kvietimo rezultatus. KTU studijų programa Programų sistemos pritraukė daugiausiai valstybės finansuojamų studijų vietų. Iš viso nuo rugsėjo programavimą KTU kviečiami studijuoti 237 pirmakursiai. Iš jų – net 200 nemokamai.
Daugiausiai valstybės finansavimo pritraukusių studijų programų dešimtuke – ir KTU Informatikos inžinerija, kurioje studijuoti valstybės finansuojamose vietose šiemet pakviesta 115 stojančiųjų.

Iš viso studijuoti Kauno technologijos universitete (KTU) valstybės finansuojamose vietose buvo pakviesti 1449 stojantieji. Pagal pritraukiamą valstybės finansuojamų studentų skaičių KTU – antrasis Lietuvoje.

Valstybės finansavimas studijoms skiriamas gabiausiems moksleiviams, turintiems geriausius mokslo rezultatus. Nors bendras stojančiųjų skaičius šiais metais yra mažesnis, valstybės finansavimą gavusių būsimųjų studentų skaičius KTU išlieka stabilus.

Pasak KTU Studijų departamento direktorės Kristinos Ukvalbergienės, tai, kad Universitetas išlaiko aukštą kviečiamųjų į valstybės finansuojamas vietas skaičių, rodo, kad siūlomos studijų programos ir pats Universitetas išlieka viena patraukliausių aukštojo mokslo institucijų Lietuvoje tarp geriausius mokslo rezultatus turinčių stojančiųjų.

„Kuo daugiau gabiausių ir labiausiai motyvuotų studentų pritraukia universitetas, tuo aukštesnę studijų kokybės kartelę galima išlaikyti. Tai verčia pasitempti ir silpniau besimokančius studentus, ir pačius dėstytojus. Universiteto požiūrį į studijų kokybę rodo ir jau keletą metų skelbiamas minimalus stojimo balas. Šiemet jis padidintas nuo 1,8 iki 2 balų”, – teigia K. Ukvalbergienė.

Pakviestieji studijuoti KTU kviečiami pasirašyti sutartį su Universitetu. Sutarčių pasirašymas vyks liepos 24–28 d. (išskyrus sekmadienį, liepos 26 d.).

 


Susijusios naujienos:

  • Kompiuteris: nauda ar žala vaiko vystymuisi? (2016-09-02)

    Šiais laikais tikriausiai vargu ar rasime šeimą, kurioje nėra kompiuterio. Be jo, kaip ir be telefono neįsivaizduojame ne dienos. Net ir vaikai, vietoj to, kad vasaros metu bėgiotu lauke, žaistų žaidimus su kiemo draugais ar statytų smėlio pilis, renkasi savo laisvalaikį praleisti prie kompiuterio, ne tik žaidžiant kompiuterinius žaidimus, bet ir naršant įvairiuose internetiniuose portaluose.

  • „Dell“ stebina nešiojamų kompiuterių tendencijomis (2016-08-09)

    Garsioji amerikiečių informacinių technologijų korporacija „Dell“ neseniai pristatė naują nešiojamų kompiuterių liniją. Naujieji „Inspiron“ kompiuteriai „2-in-1“ pasižymi unikalumu ir produktyvumu. Šie įrenginiai puikiai tiks verslo atstovams, studentams, ar šeimos nariams. Kompiuteriai, skirti tiek darbui, tiek ir kasdieniam naudojimui patenkins visų poreikius.

  • Tryliktą kartą skelbiamas geriausias Lietuvos IT sistemų administratorius (2015-08-03)

    Lietuvos IT sistemų administratorių konkursą, kuriame dalyvavo 120 „adminų“ iš visos šalies, nugalėjo Aleksandr Stankevič. Visas „SysadminDay LT“ konkurso užduotis įveikė 22 dalyviai.

    Liepos 31 d. minint pasaulinę IT sistemų administratorių dieną tryliktą kartą apdovanojami ir geriausi Lietuvos „adminai“. Jie paaiškėjo po vakar visą dieną vykusio konkurso, kurio užduotis parengė IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ „adminų“ komanda. Įvairių specializacijų IT sistemų administratoriai varžėsi, kas greičiau atrakins vartus, iššifruos standartus ir  kodus, skambino „ufonautui“, siuntė laiškus, o atsakymų laukė brukalų paskyroje.

  • Lietuviai dažniau spaudžia ant video reklamos (2015-06-05)

    Lietuviai ant reklamos prieš video (preroll) spaudžia pusantro karto dažniau nei ant sklandančios reklamos (brandmark), kuri yra antras daugiausiai internautų veiksmų sulaukiantis formatas. Tai atskleidžia naujausia „gemiusAdMonitor“ ataskaita „Most popular display ads Q3 - Q4 2014“. Ataskaitoje analizuojami dvylikoje Europos šalių (Bulgarija, Čekija, Estija, Kroatija, Lietuva, Latvija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija) 2014 m. antroje pusėje vykusių reklamos kampanijų rezultatai. Analizė remiasi parodymų ir paspaudimų santykio rodikliu (CTR).

  • Lietuviškų „eSTAR“ planšečių populiarumas Europoje augo keturis kartus (2015-05-21)

    Per praėjusius metus lietuviškas išmaniųjų įrenginių prekės ženklas „eSTAR“ pateisino metų pradžioje keltus plėtros lūkesčius – „eSTAR“ pardavimų apimtys išaugo beveik 39 proc. lyginant su 2013-aisiais. Paspirtį augimui suteikė didėjusi lietuviškų planšetinių kompiuterių paklausa Europos rinkose – čia jų pernai parduota 4 kartus daugiau nei 2013 m.

    „2014-uosius pasitikome atnaujinę „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių logotipą ir visus metus plėtėme šio lietuviško prekės ženklo tarptautinį žinomumą. Taikėme drąsesnę rinkodarą ir kainodarą, aktyviai dalyvavome pasaulinėse parodose. Didėjančius pardavimus taip pat lėmė nauji išmaniųjų įrenginių modeliai“, - pasakoja „eSTAR“ produktų grupės vadovas Artūras Byčius.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed