Lietuviškų „eSTAR“ planšečių populiarumas Europoje augo keturis kartus
Kompiuterių pasaulis
Ketvirtadienis, 21 Gegužė 2015 17:17

Per praėjusius metus lietuviškas išmaniųjų įrenginių prekės ženklas „eSTAR“ pateisino metų pradžioje keltus plėtros lūkesčius – „eSTAR“ pardavimų apimtys išaugo beveik 39 proc. lyginant su 2013-aisiais. Paspirtį augimui suteikė didėjusi lietuviškų planšetinių kompiuterių paklausa Europos rinkose – čia jų pernai parduota 4 kartus daugiau nei 2013 m.

„2014-uosius pasitikome atnaujinę „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių logotipą ir visus metus plėtėme šio lietuviško prekės ženklo tarptautinį žinomumą. Taikėme drąsesnę rinkodarą ir kainodarą, aktyviai dalyvavome pasaulinėse parodose. Didėjančius pardavimus taip pat lėmė nauji išmaniųjų įrenginių modeliai“, - pasakoja „eSTAR“ produktų grupės vadovas Artūras Byčius.
Pagrindine „eSTAR“ užsienio rinka išliko Graikija – čia parduodama beveik 49 proc. visų eksportuojamų planšetinių kompiuterių. Pardavimai taip pat plėtėsi Portugalijoje, Airijoje, Bulgarijoje. „eSTAR“ išmaniaisiais įrenginiais buvo pradėta prekiauti Slovėnijoje, Slovakijoje, Čekijoje bei kitose Europos šalyse.

Populiariausi tarp „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių išliko „eSTAR“ planšetiniai kompiuteriai. Jų pernai buvo parduota daugiau nei 200 tūkst. vienetų, o gautos pajamos siekė 10 mln. eurų.

Pasak A. Byčiaus, viena didžiausių praėjusių metų „eSTAR“ naujovių – planšetiniai kompiuteriai su „Intel“ procesoriais. „Iki šiol esame pristatę keturis modelius su šiais procesoriais. Pirmasis buvo 9,7 colių „eSTAR CRYSTAL CLEARVIEW INTEL QUAD CORE“, vėliau „Intel“ procesoriai buvo pritaikyti ir 8 bei 7 colių planšetėms. Taip pat praėjusiais metais pradėjome gaminti produktų liniją su „Windows“ operacine sistema, o tik prasidėjus šiems metams pristatėme modelį, palaikantį 4G LTE ryšį – „eSTAR GEMINI IPS Quad Core 4G“, - pasakoja A. Byčius.

Šiemet „eSTAR“ planuoja toliau plėstis į naujas rinkas ir laiku reaguoti į jose kylančius poreikius. Planuojama, kad šiemet bendra apyvarta augs iki 30 mln. eurų, t.y. 1,5 daugiau nei praėjusiais metais. „Ketiname žengti į Balkanų šalis. Domimės ir Ispanija – jau deramės su potencialiais partneriais“, - vardija A. Byčius.

„Prognozuojama, kad išsivysčiusios ekonomikos šalyse planšečių rinka jau gali nebeaugti ar net kristi. Tačiau besivystančios ekonomikos rinkose – visose, kuriose mes dabar ir dirbame, – planšečių pardavimai turėtų kilti toliau, tad esame nusiteikę optimistiškai ir turime ambicingų planų“, - atskleidžia A. Byčius.

Apie „eSTAR“:

„Mikrovisatą“ kurti išmaniuosius įrenginius paskatino sėkminga prekės ženklo „TVSTAR“ istorija. Europoje buvo parduota daugiau nei 1,5 mln. šio prekės ženklo skaitmeninės televizijos priedėlių.

2012 m. „Mikrovisata“ pristatė lietuvišką prekės ženklą „eSTAR“. Šiuo metu įvairiose rinkose parduodami keturi skirtingo ekrano dydžio išmaniųjų telefonų modeliai, platus planšetinių kompiuterių spektras ir „Bluetooth“ pagrindu veikiantys įrenginiai. „eSTAR“ savo produktų asortimente taip pat turi aksesuarų liniją – klaviatūras, dėklus ir įmautes planšetiniams kompiuteriams bei išmaniesiems telefonams.

2014 metai „eSTAR“ planšetinių kompiuterių prekybai buvo itin sėkmingi – lyginant su 2013 metais, parduotų įrenginių skaičius augo keturis kartus.

 


Susijusios naujienos:

  • Kompiuteris: nauda ar žala vaiko vystymuisi? (2016-09-02)

    Šiais laikais tikriausiai vargu ar rasime šeimą, kurioje nėra kompiuterio. Be jo, kaip ir be telefono neįsivaizduojame ne dienos. Net ir vaikai, vietoj to, kad vasaros metu bėgiotu lauke, žaistų žaidimus su kiemo draugais ar statytų smėlio pilis, renkasi savo laisvalaikį praleisti prie kompiuterio, ne tik žaidžiant kompiuterinius žaidimus, bet ir naršant įvairiuose internetiniuose portaluose.

  • „Dell“ stebina nešiojamų kompiuterių tendencijomis (2016-08-09)

    Garsioji amerikiečių informacinių technologijų korporacija „Dell“ neseniai pristatė naują nešiojamų kompiuterių liniją. Naujieji „Inspiron“ kompiuteriai „2-in-1“ pasižymi unikalumu ir produktyvumu. Šie įrenginiai puikiai tiks verslo atstovams, studentams, ar šeimos nariams. Kompiuteriai, skirti tiek darbui, tiek ir kasdieniam naudojimui patenkins visų poreikius.

  • Tryliktą kartą skelbiamas geriausias Lietuvos IT sistemų administratorius (2015-08-03)

    Lietuvos IT sistemų administratorių konkursą, kuriame dalyvavo 120 „adminų“ iš visos šalies, nugalėjo Aleksandr Stankevič. Visas „SysadminDay LT“ konkurso užduotis įveikė 22 dalyviai.

    Liepos 31 d. minint pasaulinę IT sistemų administratorių dieną tryliktą kartą apdovanojami ir geriausi Lietuvos „adminai“. Jie paaiškėjo po vakar visą dieną vykusio konkurso, kurio užduotis parengė IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ „adminų“ komanda. Įvairių specializacijų IT sistemų administratoriai varžėsi, kas greičiau atrakins vartus, iššifruos standartus ir  kodus, skambino „ufonautui“, siuntė laiškus, o atsakymų laukė brukalų paskyroje.

  • Gabiausieji programuotojai pasirinko studijas KTU (2015-07-22)

    Gabiausieji programuotojai mokosi Kauno technologijos universitete (KTU). Tai paaiškėjo ketvirtadienį paskelbtus bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pirmojo etapo kvietimo rezultatus. KTU studijų programa Programų sistemos pritraukė daugiausiai valstybės finansuojamų studijų vietų. Iš viso nuo rugsėjo programavimą KTU kviečiami studijuoti 237 pirmakursiai. Iš jų – net 200 nemokamai.

  • Lietuviai dažniau spaudžia ant video reklamos (2015-06-05)

    Lietuviai ant reklamos prieš video (preroll) spaudžia pusantro karto dažniau nei ant sklandančios reklamos (brandmark), kuri yra antras daugiausiai internautų veiksmų sulaukiantis formatas. Tai atskleidžia naujausia „gemiusAdMonitor“ ataskaita „Most popular display ads Q3 - Q4 2014“. Ataskaitoje analizuojami dvylikoje Europos šalių (Bulgarija, Čekija, Estija, Kroatija, Lietuva, Latvija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija) 2014 m. antroje pusėje vykusių reklamos kampanijų rezultatai. Analizė remiasi parodymų ir paspaudimų santykio rodikliu (CTR).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed