E-verslas
LOGIN 2014: kaip socialinė žiniasklaida gali pasitarnauti verslui
E-verslas
Penktadienis, 11 Balandis 2014 08:59

Lietuvoje „Facebook“ vartotojų skaičius jau perkopė 1,1 milijono ribą, tačiau įmonėms bei prekės ženklams vis dar trūksta įgūdžių, kaip pasiekti ne tik savo tikslinę auditoriją, bet ir gauti investicijų grąžą (angl. ROI) iš veiklos socialinės žiniasklaidos platformose. Šios srities ekspertas ir progreso konferencijos LOGIN pranešėjas Lukas Maixner‘is įsitikinęs, kad 2014-ieji bus revoliucingi metai prekės ženklams socialiniuose tinkluose, nes ant pjedestalo bus užkeltas kokybiškas ir pridėtinę vertę kuriantis turinys, užsimegs stiprus ryšys su aktyviais vartotojais bei pagerės grįžtamasis ryšys.

 
LOGIN 2014: kaip idėją užauginti iki pelną nešančio pasaulinio verslo?
E-verslas
Ketvirtadienis, 10 Balandis 2014 11:30

Kuriant savo verslą, svarbiausia – idėja ir gera komanda. Dar – anglų kalba, suteikianti daug galimybių ir pažinčių. Kaip sako pasaulyje lyderiaujančio startuolio „Wix“ įkūrėjas, LOGIN konferencijoje pranešimą „Build.Start.Up.How?“ skaitysiantis Avishai Abrahami, geriausias kelias pradėti veikti – surasti kompaniją, kurios veiklos kryptis bei metodai inovatyvūs, ir joje įsidarbinti.

 

„Dažnai pradedantieji verslininkai mąsto atvirkščiai: galvoja apie produktą, kurį, galbūt, norėtų naudoti kiti, bet nekuria tai, ką norėtų turėti ir kuo dega patys. Pirma taisyklė sėkmingam verslui – kurkite produktą sau, nes tik remdamiesi savo patirtimi, žiniomis ir pojūčiais sukursite jį tobulai. Antra taisyklė – kurkite tik tai, kuo tikite ir kas yra jūsų aistra. Aistra yra tai, kas neleidžia jums miegoti, ji padeda geriau suprasti jūsų produktą ir jo vartotojus, aistra suteiks energijos atėjus krizei ir ves jus pirmyn,“ – sako „Wix“ įkūrėjas ir vykdantysis direktorius A. Abrahami.

 
LOGIN 2014: „Skaitmenine karta“ – geba kurti revoliucijas, bet neturi ateities plano
E-verslas
Trečiadienis, 09 Balandis 2014 10:58

Internetas, tapęs neatsiejama kiekvieno mūsų dalimi, jau keičia ir mūsų smegenis. Y karta, C karta arba vadinamoji „tūkstantmečio“ karta – tai skaitmeninė vartotojų karta, meistriškai manipuliuojanti technologijomis bei žinanti, kaip jų pagalba sukelti nacionalinius judėjimus. Tai – karta, kuriai įvaizdis internete jau tapęs svarbesniu už įvaizdį realiame gyvenime. Apie žmones, kurių galvose „smegenys 2.0“, kaip juos atpažinti ir kaip su jais bendrauti – progreso konferencijoje LOGIN pasakos bendrovės „Adnet Media“ vadovas Linas Šiautkulis. Tuo tarpu „Microsoft Advertising“ mobiliųjų pardavimų skyriaus specialistas Chris‘as James‘as kalbės apie besikeičiančius naujosios kartos vartotojų įpročius ir rinkodaros specialistų iššūkius, siekiant juos sudominti.

 
Kokia yra šiuolaikiška internetinė svetainė?
E-verslas
Trečiadienis, 26 kovas 2014 10:25

Internetinis puslapis – įmonės vizitinė kortelė, kurią mato kiekvienas vartotojas, besidomintis jos paslaugomis. Šiandien norint išlaikyti patrauklumą ir dėmesį internetinių puslapių kūrime naudojamos „Retina“ nuotraukos, programuojama pasitelkus HTML5 standartą, viskas daroma norint, kad kiekviena svetainė savo lankytojui galėtų papasakoti unikalią „istoriją“, būtų greitai naviguojama ir užkraunama.

 

Programavimas: atskiri blokeliai ir vaizdo įrašai fone

Dabar, programuojant internetines svetaines, naudojamas HTML5 programavimas, suteikiantis naujų potyrių vartotojams ir leidžiantis tobulėti dizaineriams bei programuotojams. Negana to, skaitmeninio dizaino paslaugas teikiančios įmonės UAB „Gamadigi“ direktorė Julija Moisenko džiaugiasi, kad vis daugiau šalies įmonių, norinčių atnaujinti savo svetaines, pirmiausia jas pritaiko mobiliesiems įrenginiams ir drąsiai sutinka taikyti naujausias technologines ir dizaino galimybes.

 
LOGIN 2014. Žaidimų industrija ateityje taps pelninga verslo šaka Lietuvoje
E-verslas
Pirmadienis, 17 kovas 2014 12:10

Lietuvoje dažniau kalbama apie startuolių ekosistemą, nepelnytai pamirštant kompiuterinių, vaizdo ir mobiliųjų žaidimų industriją bei jos galimybes. IT sektorius mūsų šalyje yra išties aukšto lygio, tačiau ar dažnai pagalvojama, kad žaidimų industrija yra šio sektoriaus sudėtinė dalis, galinti tapti išties pelninga verslo dalimi Lietuvoje? Šiais metais progreso konferencijoje LOGIN veiksiančioje specialioje platformoje „LOGIN Game Fest“ geriausi Lietuvos bei užsienio žaidimų industrijos kūrėjai, dizaineriai, ekspertai, žaidėjai ir mokslininkai diskutuos apie mums nežinomą žaidimų pusę.

 
Startuolis „KickerPicker.com“ prisistatys tarptautinėje technologijų parodoje CEBIT
E-verslas
Pirmadienis, 10 kovas 2014 11:34

Daiktų pirkimo, pardavimo ir apsimainymo socialinis tinklas „Kickerpicker.com“ rengiasi prisistatyti pasaulinei auditorijai kasmetinėje technologijų parodoje CEBIT 2014. Tradiciškai joje kasmet prisistato po 50 startuolių iš viso pasaulio, tačiau šiemet organizatoriai šį skaičių nusprendė išplėsti iki 100 įdomiausių neseniai įkurtų kompanijų, tarp kurių – ir lietuviškasis „KickerPicker.com“.

 

„KickerPicker.com“ – tarptautinis projektas, o Vokietija yra labai didelė ir patraukli rinka, kuria mes aktyviai domimės ir tyrinėjame savo veiklos galimybes joje. Taip pat aktyviai dirbame bendraudami su potencialiais investuotojais. Žinome, kad šiemet į CEBIT žada atvykti nemažas skaičius rizikos kapitalo fondų atstovų, todėl ši paroda – puiki vieta užmegzti ryšius“, - sakė vienas projekto įkūrėjų ir jo vadovas Donatas Juškus.

 
Į Mokėjimai.lt plėtrą investuota daugiau nei pusė pajamų
E-verslas
Ketvirtadienis, 20 Vasaris 2014 13:56

Lietuvos kapitalo bendrovės „EVP International“, administruojančios mokėjimų platformą Mokėjimai.lt (Paysera), pardavimo pajamos pernai išaugo beveik 20 proc., o bendrasis pelnas – daugiau nei 30 proc. lyginant su 2012-aisiais. Tai rodo neaudituota finansinė pirmosios Lietuvoje elektroninių pinigų įstaigos finansinė ataskaita, pateikta Lietuvos Bankui.

 

„Tai – labai geri rodikliai, leidę mums skirti plėtrai daugiau nei pusę savo pajamų“, – sako „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika.

 
KPMG tyrimas: bankai seka paskui vartotojus – keliasi į interneto tinklus
E-verslas
Antradienis, 21 Sausis 2014 11:15

Vis daugiau pasaulio bankų plečia veiklą interneto socialiniuose tinkluose ir ši tendencija kasmet vis stiprėja – skaitmeninėje erdvėje bankai pristato naujas paslaugas, taiko lojalumo programas, aptarnauja vartotojus. Inovatyvūs bankai žengia dar toliau – vartotojus vilioja pramogomis ir žaidimais ar net siūlo atsiskaityti virtualiomis valiutomis.

 

Pasaulinis audito, mokesčių ir konsultacijų įmonių tinklas KPMG pristatė naujausią apžvalgą „Social Banker v2.0“ , kurioje apžvelgiamos naujausios bankų plėtros interneto socialiniuose tinkluose tendencijos.

 
„ImpressPages“ pristatė savo e-prekyvietę „Theme Market“
E-verslas
Antradienis, 14 Sausis 2014 12:11

Pernai 200 tūkst. eurų investiciją iš rizikos kapitalo bendrovės „Practica Capital“ pritraukusi turinio valdymo sistema „ImpressPages“ pristato savo elektroninę prekyvietę „Theme Market“. Joje sistemos vartotojai, kurių šiuo metu yra daugiau nei 20 tūkst., nuo šiol galės įsigyti temų bei jas pritaikyti savo tinklalapiams. „Theme Market“ taip pat atveria plačias galimybes temų kūrėjams, kurie savo kūrinius galės pardavinėti „ImpressPages“ vartotojams iš viso pasaulio.

 

„Theme Market“ pasižymi automatinio įdiegimo funkcija, kuri ženkliai supaprastina temų įdiegimą į tinklalapį. Naudojamas temas labai paprasta konfigūruoti keičiant spalvas, išdėstymą, šriftus ir kitus parametrus. „Theme Market“ vartotojai gali rasti tiek mokamų, tiek nemokamų temų.

 
Kurgyvenu.lt pradeda vystyti naujų NT projektų informacijos platformą
E-verslas
Trečiadienis, 11 Gruodis 2013 09:51

Atviruosius duomenis, susijusius su gyvenamąja aplinka, renkantis ir analizuojantis projektas Kurgyvenu.lt plečia savo veiklą ir pradeda kurti papildomą platformą, kurioje gyventojams bus teikiama informacija apie naujus nekilnojamojo turto projektus. Planuojama, jog ji turėtų pradėti veikti iki kitų metų sausio pabaigos.

 

„Projektas Kurgyvenu.lt teikia aktualią informaciją, susijusią su gyvenamąja aplinka. Tai iš įvairių viešų bei privačių institucijų surinkti atvirieji duomenys, tarp kurių šildymo kainos, triukšmo lygis, nusikalstamumo ir kita informacija. Iki šiol nebuvo objektyvios platformos, kuri šiais aspektais leistų palyginti naujai vystomus nekilnojamojo turto projektus“, - sprendimą investuoti į papildomas Kurgyvenu.lt galimybes komentuoja direktorius Andrius Gintalas. Pasak jo, Lietuvos gyventojai šiuo metu jau gali, įvedę konkretų adresą portale, pasitikrinti informaciją apie savo namų aplinką, taip pat palyginti du skirtingus pastatus. Sukūrus papildomą platformą, kurioje bus teikiami duomenys apie naujai vystomus nekilnojamojo turto projektus, tiek individualių namų kvartalus, tiek statomus daugiabučius, tokia informacija bus teikiama ir apie juos.

 
Rūpinamės smulkiuoju verslu: „Kaspersky Small Office Securiyt“ atnaujinimas
E-verslas
Ketvirtadienis, 05 Gruodis 2013 16:11

„Kaspersky Lab“ atnaujino smulkiojo verslo įmonėms, turinčioms iki 25 darbo vietų, skirtą apsaugos sprendimą „Kaspersky Small Office Security“. Naujoje produkto versijoje įdiegtos geriausios apsaugos technologijos nuo kenkėjiškos programinės įrangos, taip pat ir nuo naujausių grėsmių. Produktu patogu naudotis, įmonių vadovams nereikia turėti profesionalių IT srities žinių.

 

Rinkoje veikia daugybė nedidelių bendrovių, kuriose dirba iki 10 darbuotojų, tačiau programinės įrangos apsaugos kūrėjai dažnai ignoruoja šią kategoriją. Dėl to tokio verslo savininkai priversti naudotis privatiems vartotojams skirtais apsaugos produktais arba baziniais korporatyvinių sprendimų variantais, kurių valdymas pernelyg sudėtingas ir tenka permokėti už nedidelėms įmonėms nereikalingas funkcijas.

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Paskutinis >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed