E-verslas
Skelbiu.lt vartotojams – ir prekių siuntimo galimybė
E-verslas
Sekmadienis, 14 Birželis 2015 09:06

Didžiausias Lietuvoje skelbimų portalas Skelbiu.lt pasiūlys ne tik apsipirkimo platformą, bet ir užsakytų prekių pristatymą įvairiais kanalais. Nuo šiandien skelbimų portalas Skelbiu.lt pradeda bendradarbiauti su LP EXPRESS kurjerius valdančia bendrove „Baltic Post“, kuri suteikia galimybę internetu užsakytas prekes atsiimti per visą parą veikiančius LP EXPRESS 24 savitarnos terminalus, LP EXPRESS kurjerį ar bet kurį paštą.

 
„CityBee“ siūlo vilniečiams persėsti į elektromobilius „BMW i3“
E-verslas
Šeštadienis, 16 Gegužė 2015 16:35

Automobilių dalinimosi paslauga „CityBee“ savo parką papildė naujais elektromobiliais, dėl kurių sostinės gyventojai ir miesto svečiai galės išbandyti aplinkai draugišką keliavimo būdą. Penkis naujus „BMW i3“ elektromobilius „CityBee“ klientai ras specialiose „CityBee“ įkrovimo stotelėse prie Vilniaus miesto savivaldybės, Domininkonų gatvėje esančioje „Unipark“ stovėjimo aikštelėje ir prie automobilių salono „Krasta Auto“.

 
„Paysera“, įsitvirtinusi kaip tarptautinė mokėjimų sistema, atsisveikina su lietuvišku prekės ženklu „Mokėjimai.lt“
E-verslas
Antradienis, 07 Spalis 2014 12:54

Lietuvių plėtojama tarptautinė mokėjimų sistema „Paysera“ atsisveikina su lietuvišku prekės ženklu „Mokėjimai.lt“. Nuo šiol Lietuvoje, kaip ir kitose pasaulio šalyse, bus naudojamas tik tarptautinis prekės ženklas „Paysera“.

 

„Mokėjimai.lt“ prekės ženklą iki šiol buvo galima pastebėti Lietuvos el. prekybos vietose. Tarptautinis prekės ženklas „Paysera“ lietuviškąjį pakeis nuo 2014 m. spalio.

 

„Atsisakydami lokalaus prekės ženklo žengiame į naują bendrovės gyvavimo etapą. Lietuva mums buvo starto rinka, tapę pasaulinės mokėjimų rinkos žaidėju, turime prisitaikyti prie jos“, – sakė Kostas Noreika, „Paysera“ plėtojančios bendrovės „EVP International“ vadovas.

 
Talentingiausi startuoliai keliaus į Silicio slėnį
E-verslas
Antradienis, 30 Rugsėjis 2014 12:30

Kelios minutės scenoje ir galimybė įtikinti savo verslo idėjos sėkme potencialius investuotojus bei 2000 klausytojų auditoriją – šį iššūkį priims dviejose po vienu stogu vyksiančiose konferencijose „Live Mobile Congress“ ir „Silicon Valley Comes to the Baltics“ (SV2B) dalyvausiantys startuoliai. Geriausiems jų atiteks pagrindinis prizas – kelionė į verslininkų meka vadinamą Silicio slėnį JAV.

 

Startuolių mūšyje (Startup Battle) grumsis dešimt „Live Mobile Congress“ ir SV2B komisijos atrinktų komandų iš Baltijos šalių, kurios investuotojams ir ekspertams pristatys savo verslo modelį, potencialią rinkos dalį, komandą ir sumą, kurias tikimasi pritraukti.

 
Vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo Youtube įrašų
E-verslas
Penktadienis, 05 Rugsėjis 2014 08:49

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų YouTube kanale, o reklamdaviai – rinktis kokybišką vietinį turinį savo komunikacijai.

 

„Dirbdami 10 metų reklamos versle žinome, kad kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Taip atsirado projektas Videostars.lt – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš YouTube kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Sudarydami sąlygas reklamos užsakovams bei agentūroms talpinti reklamą prie kruopščiai atrinkto ir saugaus turinio, atveriame naujų, Baltijos šalyse dar neišnaudotų, galimybių,“ – sako Videostars.lt idėjos autorius Rokas Kondratas.

 
Vasarai gamtoje ir sodybose besiruošiantys žmonės internetu perka viską, net – biotualetus
E-verslas
Penktadienis, 30 Gegužė 2014 09:53

Internetinėms parduotuvėms vasara prasideda toli gražu ne birželio 1-ąją ir netgi ne tada, kai termometro stulpelis perkopia +30 laipsnių Celsijaus. Savo laisvalaikį, atostogas ir darbus gamtoje bei sodybose planuojantys žmonės aktyviai dairytis reikiamų pirkinių šiltajam sezonui pradeda dar ankstyvą pavasarį ir internetu perka viską, netgi – biotualetus, rodo internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ pardavimų duomenys.

 

„Šį pavasarį sodo prekių pardavėme beveik keturis kartus daugiau negu praėjusiais metais – tai tikrai įspūdingas augimas. Ši tendencija, be kita ko, rodo ir tai, kad dabar internetu žmonės perka viską: ir itin smulkias prekes, pavyzdžiui, sėklas, ir pakankamai dideles – vejapjoves, nešiojamąsias žoliapjoves, įvairią kitą sodo techniką ir įrankius, šiltnamius, kompostavimo reikmenis, sodo dekoracijas, šviestuvus. Sodo darbams reikalingų įrankių ar kitų šios kategorijos prekių mūsų pirkėjai aktyviai dairosi jau nuo kovo. Susidomėjimas neatslūgsta iki pat vasaros pabaigos“, – komentuoja „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

 
Pirmą kartą Lietuvoje: „Nextury Ventures” meta 100 tūkst. litų iššūkį „Android” programuotojams
E-verslas
Ketvirtadienis, 29 Gegužė 2014 14:17

Rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“ organizuoja programavimo konkursą „Nextury Challenge“. Taip fondas siekia populiarinti „Android“ aplikacijų kūrimą Lietuvoje. I.Laurs nuomone, šioje srityje mūsų šalyje trūksta proveržio.

 

„Pasaulyje „Android“ skirtos programėlės itin sparčiai veržiasi į priekį – 2013 metais populiariausios aplikacijos kasdien uždirbdavo net 12 mln. JAV dolerių. Tai yra keturis kartus daugiau nei 2012-aisiais. Šiuo konkursu norime populiarinti programavimą, aplikacijų kūrimą bei stiprinti Lietuvos programuotojų bendruomenę“, - teigia mobiliųjų programėlių platinimo „GetJar“ ir rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas I. Laurs.

 
Modernios verslo valdymo sistemos – švyturys nuolat kintančioje rinkoje
E-verslas
Ketvirtadienis, 08 Gegužė 2014 08:40

Bendrovės, kurios įvertina ir priima besikeičiančias verslo valdymo tendencijas, veikia daug produktyviau ir gali reikšmingai sumažinti sąnaudas. Pagal tyrimų bendrovės „Forrester“ sukurtą modelį1, įmonės, įsidiegusios verslo valdymo sistemą (VVS) „Microsoft Dynamics AX 2012“, gali sau leisti dirbti efektyviau su mažesne komanda bei greičiau priimti reikiamus sprendimus.

 

„Forrester“ analitikai, apklausę rinkos dalyvius, sukūrė modelį, kuris vertina kokį efektą bendrovei duoda „Microsoft Dynamics“ įdiegimas. Rezultatai parodė, kad tokios įmonės gali sparčiau pasiekti reikiamą informaciją ir priimti reikiamus sprendimus.

 
LOGIN 2014: kaip socialinė žiniasklaida gali pasitarnauti verslui
E-verslas
Penktadienis, 11 Balandis 2014 08:59

Lietuvoje „Facebook“ vartotojų skaičius jau perkopė 1,1 milijono ribą, tačiau įmonėms bei prekės ženklams vis dar trūksta įgūdžių, kaip pasiekti ne tik savo tikslinę auditoriją, bet ir gauti investicijų grąžą (angl. ROI) iš veiklos socialinės žiniasklaidos platformose. Šios srities ekspertas ir progreso konferencijos LOGIN pranešėjas Lukas Maixner‘is įsitikinęs, kad 2014-ieji bus revoliucingi metai prekės ženklams socialiniuose tinkluose, nes ant pjedestalo bus užkeltas kokybiškas ir pridėtinę vertę kuriantis turinys, užsimegs stiprus ryšys su aktyviais vartotojais bei pagerės grįžtamasis ryšys.

 
LOGIN 2014: kaip idėją užauginti iki pelną nešančio pasaulinio verslo?
E-verslas
Ketvirtadienis, 10 Balandis 2014 11:30

Kuriant savo verslą, svarbiausia – idėja ir gera komanda. Dar – anglų kalba, suteikianti daug galimybių ir pažinčių. Kaip sako pasaulyje lyderiaujančio startuolio „Wix“ įkūrėjas, LOGIN konferencijoje pranešimą „Build.Start.Up.How?“ skaitysiantis Avishai Abrahami, geriausias kelias pradėti veikti – surasti kompaniją, kurios veiklos kryptis bei metodai inovatyvūs, ir joje įsidarbinti.

 

„Dažnai pradedantieji verslininkai mąsto atvirkščiai: galvoja apie produktą, kurį, galbūt, norėtų naudoti kiti, bet nekuria tai, ką norėtų turėti ir kuo dega patys. Pirma taisyklė sėkmingam verslui – kurkite produktą sau, nes tik remdamiesi savo patirtimi, žiniomis ir pojūčiais sukursite jį tobulai. Antra taisyklė – kurkite tik tai, kuo tikite ir kas yra jūsų aistra. Aistra yra tai, kas neleidžia jums miegoti, ji padeda geriau suprasti jūsų produktą ir jo vartotojus, aistra suteiks energijos atėjus krizei ir ves jus pirmyn,“ – sako „Wix“ įkūrėjas ir vykdantysis direktorius A. Abrahami.

 
LOGIN 2014: „Skaitmenine karta“ – geba kurti revoliucijas, bet neturi ateities plano
E-verslas
Trečiadienis, 09 Balandis 2014 10:58

Internetas, tapęs neatsiejama kiekvieno mūsų dalimi, jau keičia ir mūsų smegenis. Y karta, C karta arba vadinamoji „tūkstantmečio“ karta – tai skaitmeninė vartotojų karta, meistriškai manipuliuojanti technologijomis bei žinanti, kaip jų pagalba sukelti nacionalinius judėjimus. Tai – karta, kuriai įvaizdis internete jau tapęs svarbesniu už įvaizdį realiame gyvenime. Apie žmones, kurių galvose „smegenys 2.0“, kaip juos atpažinti ir kaip su jais bendrauti – progreso konferencijoje LOGIN pasakos bendrovės „Adnet Media“ vadovas Linas Šiautkulis. Tuo tarpu „Microsoft Advertising“ mobiliųjų pardavimų skyriaus specialistas Chris‘as James‘as kalbės apie besikeičiančius naujosios kartos vartotojų įpročius ir rinkodaros specialistų iššūkius, siekiant juos sudominti.

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Paskutinis >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed