Įvairenybės
Kas atsakingas už vartotojų poreikius – gamintojas ar pats vartotojas?
Įvairenybės
Tuesday, 18 November 2014 17:15

Prieš gerą dešimtmetį rinkodaros specialistams į rankas pateko aukso puodas – pirmuosius socialinius tinklus užplūdo asmenine informacija trokštantys pasidalyti žmonės. Nemokamas informacijos srautas be didelio vargo leido susirinkti naudingą informaciją apie žmonių veiklą, pomėgius ir įpročius, bet kartu su juo atkeliavo ir socialinių tinklų varytotojų išsakoma patirtis apie įvairius prekių ženklus. Persipynus vartotojo ir gamintojo siunčiamai bei gaunamai informacijai, kyla klausimas – kas šiandien atsakingas už paklausos sukūrimą ir tai, kad ji šiandien yra būtent tokia?

 

„Informacijos perteklius – mūsų evoliucijos dalis, todėl nereikia gręžiotis atgal. Vienintelė šiuo metu aktuali problema – visą gaunamą informaciją efektyviai filtruoti ir atsirinkti tik tai, kas aktualu ir naudinga. Šiuolaikinių technologijų privalumas – su didžiuliais informacijos srautais pasiūlomi ir įrankiai tai informacijai apdoroti“, – komentuoja žiniasklaidos agentūros „Mindshare“ verslo planavimo vadovas Baltijos šalims Aivars Šmits. Anot jo, informacijos perteklius barjeru tapti gali tik tuo atveju, jeigu informacija nebus tinkamai išanalizuota.

 
Diskriminuojanti reklama – pigus triukas pritraukti klientus?
Įvairenybės
Tuesday, 11 November 2014 17:04

Lietuvos visuomenė jau turi drąsos keisti vyraujančius socialinius stereotipus, kalbėti apie tai viešai, bet jei tie patys stereotipai griaunami pasitelkus tiesioginę reklamą, jos kūrėjai sulaukia padidinto kontroliuojančių institucijų dėmesio, dažnai pasibaigiančio teismuose. Specialistų teigimu, tokio nesusikalbėjimo būtų galima išvengti ir jei reklamą reglamentuojančiuose teisiniuose dokumentuose būtų aiškiau formuluojamos sąvokos. Pavyzdžiui, Lygių galimybių įstatyme nurodyta, kad reklamoje draudžiama išreikšti pažeminimą, paniekinimą, bet neapibrėžiama, kas konkrečiai yra pažeminimas ir paniekinimas. Dėl tokių neaiškumų, kai sąvokas galima įvairiai interpretuoti, kyla konfliktai, o žiniasklaidoje ar prekių ženklų reklamose matomas stereotipų bei diskriminacijos atvaizdavimas sunkiai įvertinamas teisiškai.

 

„Kova su diskriminacija – mentaliteto keitimo klausimas. O tai labai ilgas ir komplikuotas procesas. Tačiau prekių ženklų komunikaciją kuriančios įmonės turi atsižvelgti ne tik į pokyčius rinkoje, bet ir žmonių sąmonėje“, – sako kitą savaitę vyksiančios konferencijos „LiMA Day Vilnius‘2014“ pranešėjas, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjas viešiesiems ryšiams Valdas Dambrava.

 
„Biosalos“ įkūrėjas, apie ekologiškų ir sveikų produktų bumą
Įvairenybės
Tuesday, 28 October 2014 16:39

Prieš keletą metų sveikų produktų pardavimai augo keliomis dešimtimis procentų kasmet, dabar pardavimų augimas – stabilūs 10-12 proc. per metus. Pasak sveiko maisto ir natūralios kosmetikos parduotuvių „Biosala“ įkūrėjo Andriaus Samaičio, šis skaičius atspindi, kiek šalies gyventojų kasmet atranda sveikos gyvensenos privalumus. Tuo metu kita visuomenės dalis sveikus maisto ir kūno priežiūros produktus linkusi vartoti tik išskirtinėmis progomis. Pokyčiai rinkoje skatina sveikų produktų tiekėjus taip pat keistis bei daugiau investuoti į visuomenės švietimą.

 

„Prieš keletą metų prasidėjęs ekologiškų ir sveikų produktų bumas, kai visi ėmėme atidžiau žiūrėti, ką valgome, ką naudojame buityje ar tepame ant savo kūno, stabilizavosi, ir žmonės pradėjo atidžiau rinktis produktus, – pastebi A. Samaitis. – Tai daryti būtina, nes, pasinaudojant tokių produktų paklausa, rinką užplūdo įvairiausia produkcija su pirkėją patraukiančiais užrašais: „Eko-“, „Bio-“, „be E“, „be konservantų“ ir pan. Be to, sąmoningai ar ne, nepateikiant aiškios informacijos, viešojoje erdvėje pradėta tapatinti ekologiškus, natūralius ir ūkininkų parduodamus produktus. Taigi, pirkėjas turi turėti atitinkamų žinių, kad nepasiklystų pasiūlos jūroje. Ir kas, jei ne patys sveikų produktų pardavėjai, turi suteikti tų žinių?“

 
Kėdainių krematoriumas siūlo atsisveikinti su velioniu ir virtualiai
Įvairenybės
Wednesday, 22 October 2014 11:36

Kėdainių krematoriumas pristato dar vieną naujovę. Nuo šiol mirusiojo artimieji, negalintys dalyvauti atsisveikinant su velioniu prieš kremavimą, turės galimybę tai padaryti virtualiai. Tiesioginę transliaciją iš krematoriumo palydėjimo salės bus galima žiūrėti internetu, turint specialų prisijungimo kodą.

 

„Ne visi, net ir labai norintys, gali atlydėti mirusį artimąjį į krematoriumą. Ir tai nėra tik seni ar ligoti žmonės, bet ir gyventi į kitas šalis išvykusieji, – sako krematoriumą valdančios bendrovės „K2 LT“ direktorius Vytenis Labanauskas. – Kai kurie emigravę tautiečiai neturi ir finansinių galimybių sugrįžti į Lietuvą tik į giminaičių laidotuves. Tad dabar jiems suteikiama galimybė dalyvauti, nors ir virtualiai, atsisveikinant su artimuoju.“

 
LOGIN 2015 konferencijos turinį kurti gali visi norintys
Įvairenybės
Friday, 10 October 2014 09:14

LOGIN 2015 organizatoriai pradėjo sparčiai ruoštis devintąjį kartą vyksiančiai didžiausiai Baltijos šalyse progreso konferencijai, kurios programą šiais metais sudaryti galės padėti visi norintys. Neabejingieji progresui ir technologijoms jau dabar gali siūlyti norimas temas bei pranešėjus gegužės 7-8 d. vyksiančiam LOGIN 2015. Juos organizatoriai, atsižvelgdami į pageidaujančiųjų skaičių, stengsis įtraukti į konferencijos programą.

 

„LOGIN konferencija nuo pat sumanymo pradžios buvo atvira visuomenei ir skirta visiems, besidomintiems inovacijomis, naujausiomis technologijomis bei jų pritaikymu įvairiose srityse. Ne paslaptis, kad didžiąją dalį internetinio turinio dabar kuria ne profesionalai, bet paprasti vartotojai, rinkai diktuojantys veiklos kryptis bei tendencijas. Siekdami, kad LOGIN 2015 pranešimai būtų įdomūs ir aktualūs renginio lankytojams, nusprendėme juos įtraukti į konferencijos organizavimą, patikėdami jiems dalį pranešėjų bei temų atrankų. Daugiausiai dėmesio sulaukusias temas stengsimės įtraukti į kitų metų konferencijos programą“, – sako LOGIN projekto vadovė Ieva Dirvonskaitė.

 
„Wizz Air“ svetainėje – skrydžių statusas realiuoju laiku
Įvairenybės
Wednesday, 03 September 2014 14:51

Nuo rugsėjo 3 d. „Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, siekdama užtikrinti patogesnį savo skrydžių planavimą, keleiviams siūlo naują paslaugą savo interneto svetainėje – vykdomų skrydžių stebėjimą realiuoju laiku.

 

„Mūsų kompanijos tikslas yra užtikrinti kuo geresnę kelionių patirtį kiekviename skrydžio etape. Nors mūsų orlaiviai yra punktualūs, tačiau kartais gali pasitaikyti skrydžių sutrikimų, tad laiku suteikta informacija yra nepaprastai svarbi mūsų klientams“, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Daniel‘is de Carvalho.

 
LG IFA technologijų parodoje pristatys „LG G Watch R“
Įvairenybės
Thursday, 28 August 2014 12:39

Vilnius, 2014 m. rugpjūčio 28 d. – Kitą savaitę vyksiančioje IFA technologijų parodoje LG pristatys laikrodį „LG G Watch R“. Tai bus pirmasis pasaulyje laikrodis, turėsiantis apskritą plastikinį OLED (P-OLED) ekraną, kuris yra išnaudojamas visu 100 procentų. Laikrodyje veiks „Android Wear“ operacinė sistema.

 

gy„LG G Watch R“ 1,3 colių apskritas P-OLED ekranas atkuria didelį vaizdo ryškumą net esant ryškiai saulės šviesai ir žiūrint iš bet kurio kampo. Laikrodyje veikia 1.2GHz „Snapdragon 400“ procesorius. Jis turi 4 GB atminties, 512MB darbinės atminties ir 410mAh bateriją. Šiame dėvimajame „Android“ prietaise veikia programėlės iš „Google Play“ parduotuvės. Laikrodis turi IP67 (angl. Ingress Protection Rating) apsaugos klasę, todėl „LG G Watch R“ gali veikti iki 30 minučių po vandeniu, 1 metro gylyje.

 
Brandžios verslo bendrovės investuoja į kokybės ir saugumo tyrimus
Įvairenybės
Friday, 04 July 2014 11:20

Dėl nekokybiškos gaminio dangos ar apsaugos vien tik dėl metalų korozijos kas minutę netenkame po 2 tonas plieno, o Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) dėl to kasmet patiria nuostolių už 15 mlrd. dolerių. Visi rinkoje esantys produktai, neatitinkantys kokybės reikalavimų, tampa pavojingi vartotojams: dėl korozijos gali pradėti griūti elektros stulpai, dėl laiku neatliktos techninės priežiūros pavojinga keltis liftu, neatitinkančios kokybės reikalavimų eismo priemonės – lėktuvai, laivai, automobiliai – grasina šimtams gyvybių.

 
IT specialistai kviečiami į aštuntąjį Virtualizacijos simpoziumą
Įvairenybės
Thursday, 05 June 2014 08:36

Birželio 11 d. Vilniuje ir vėl vyks kasmetinis IT specialistams skirtas renginys – Virtualizacijos simpoziumas. Šio jau aštuntojo simpoziumo pagrindinis akcentas – mobilumas.

 

„Galima sakyti, kad IT šiuo metu išgyvena mobiliųjų įrenginių ir debesų kompiuterijos erą. Milijardams mobiliųjų vartotojų netrukus prireiks milijonų programų ir paslaugų. Verslo poreikiai ir reikalavimai IT nuolat auga. IT tampa viena svarbiausių verslo varomųjų jėgų, padedančių žaibiškai prisitaikyti prie rinkos pokyčių, darbuotojų ir klientų poreikių. Tas pats netolimoje ateityje laukia ir viešojo sektoriaus“, – sako simpoziumo organizatoriai.

 
8 svarbiausios darbuotojo savybės, kuriančios įmonės įvaizdį
Įvairenybės
Monday, 02 June 2014 15:14

Kasmet įmonės ir organizacijos įvaizdžio kūrimui išleidžia milijonus litų. Dėmesys sutelkiamas į reklamos ir marketingo kampanijas, dažnai pamirštant pagrindinius elementus, kurie sudaro vertybių bei įvaizdžio formavimo pagrindą.

 

„Net ir tokioje rinkoje, kur nusistovėjusi milijoninių reklaminių biudžetų tradicija, galima susikurti trokštamą įvaizdį ir neišskiriant atskiros eilutės biudžete – reikia tik prisiminti pačius paprasčiausius dalykus“, – sako Justas Gavėnas, birželio 6 d. Klaipėdoje vyksiančios Lietuvos marketingo asociacijos konferencijos „LiMA Day“ pranešėjas.

 

„Kiekvienas darbuotojas yra savotiška jungtis tarp kliento ir įmonės, todėl labai svarbu, kad darbuotojai pasižymėtų savybėmis, padedančiomis „parduoti“ entuziazmą, tikėjimą įmone, notavorišką bei efektyvią paslaugą ar prekę“, – teigia J. Gavėnas. Net 70 proc. klientų pasitenkinimo produkto ar paslaugos vartojimu lemia aptarnavimas, todėl geras darbuotojas yra tinkamiausia priemonė kurti įmonės įvaizdį.

 
Kodėl verta draustis gyvybės draudimu?
Įvairenybės
Monday, 02 June 2014 14:59

Žmonės dažnai kreipiasi į būrėjas, norėdami sužinoti, kas jų laukia ateityje. Negalime nuspėti ateities, bet galime apsidrausti ir jaustis ramūs bei saugūs, kad ir kas beatsitiktų. Kokia gyvybės draudimo nauda?

 

1. Apsauga, nes nelaimės atveju jūs galite gauti išmokas, net jeigu sumokėtos tik kelios įmokos. Gyvybės draudimas garantuoja mums apsaugą mirties, invalidumo, traumų, sunkių kritinių ligų atvejais.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 1 of 125
Banner